Sunday, July 5, 2009

serabut....!

know ===>getting well ====>honest====>trust====>confident ====>getting together====
==>then, out of sudden, ase cam kne timpa balak.....

Perasaan ape yg menimpa sy 2-3 hari ni ape?sy pun tak tahu nak define camne..Semua perkara jadi penyebab tuk diri saya semakin pening dan serabut.Perasaan nye rase macam kepercayaan yang sy beri tetapi di nodai, tapi x tepat tuk define apa yang berlaku.Jadi, ape sebenarnya yang berlaku?semuanya hanya kerana kelakuan diluar kawalan dan bukan urusan saya, cuma sy x nak perkara tersebut berlaku.Ape yang boleh saya buat? Protes jela..cara yang senang, dan boleh puaskan hati sendiri tapi menyakiti hati orang lain. Dalam masa yang sama, menyuarakan sesuatu yang terpendam.

Sebenarnya x adil bagi org lain bile sy buat camtu..sbb die xtau pun sebab ape sy protes.Memeningkan kepala orang lain gak.Ni lah tentang diri saya yang susah sy nak ubah. Hope sgt supaya situasi begini berlalu denagn cepat . Sebab sy bosan bila situasi sebegini terjadi.

Percaya? memang saya sentiasa percaya dengan semua orang. Tapi tuk yakin dengan kepercayaan tu, amek mase sket. Bila dah percaya dan yakin,saya akan jaga dengan sebaik-baiknya..Tapi jika sesuatu terjadi atas kepercayaan dan keyakinan tu, maka sy akan jd "0"..

Sesuatu yang berlaku dalam hidup sy akan dijadikan panduan dalam menghadapi kehidupan akan datang. Moga sy dapat mengubah diri saya ke arah kebaikan .

Wallahualam....

No comments:

Post a Comment