Thursday, April 4, 2013

update Angah

Bedsore dah mula ada.almost 1 month dah. Pada mulanya saya tak terbayang seserius mana bedsore yang ada kat awak. Sy cuma membayangkan bedsore yang biasa..Yang maybe stage 1 or 2 only. Saya balik kerumah in a short time, and tak berkesempatan untuk jenguk bedsore..Every day saya update ngan along, she's said its ok, tak melarat. Saya x 'terimage' pun how bad bed sore awk. 

29 februari, Saya balik...at that time baru saya tengok time tolong along mandikan awk. And, saya boleh kata, saya menangis. Membayangkan betapa sakitnya yang awak tanggung. Saya refer pada doktor and the doctor said, kena cuci bersih2. Saya cuba mencari doktor untuk clean up bedsore awak, saya gagal!!.

Alhamdulillah ibu ada contact 1 doktor kat area rumah and she willing to help. Saya hampir tak sanggup untuk tengok. After all, saya beranikan diri, saya tolong cuci , saya buat yang termampu. 
Kami cuba, ngah, kami akan cuba mengawal luka bedsore agar tidak melarat...Semalam kata along , fisio kata angah hypo...hypo ape sy kurang faham...but then along kata something with your heart rate..

Cukup merisaukan saya sebenarnya...Lagi-lagi dengan bedsore yang awak alami, jantung yang agak lemah..

Angah kena kuat..dan kami semua tahu, angah kuat. Moga urusan dipermudahkan-Nya.



No comments:

Post a Comment